سلام سونو رشد چند هفته میرین

۱۰ پاسخ

چرا اینقدر جدیدا ازمایش و سونو و .... میفرستن درسته به روز شده همه چی ولی فکر جیب مارو هم بکنن آخه

من دیروز رفتم

من 27 هفته و 4 روز رفتم گفت وزنش خوبه سنو بعدی هم گفت 35 هفته برو

یکی ۲۸ هفته
یکی ۳۵ هفته
یکی هم دقیقه نودی قبل زایمان

من دیروز دادم

من ۲۸ هفته چهار روز رفتم وزنش کم بود گفت ۳۲ هفته ۴ روز باز برو

من دیروز رفتم ۳۲ هفته و ۲ روز.

من دیروز رفتم

دکتر من برای ۲هفته دیگ نوشته زود نیس؟

۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی