سلام سونو رشد چند هفته میرم معمولا ؟

۱۴ پاسخ

۲۸‌عزیزم برو

دکتر من ۳۱ هفته فرستاد گفت اون موقع برم

دکتر من ۳۲ نوشته

منو دکترم 26هفته فرستاد😐

من یه بار ۳۲ رفتم یه بارم ۳۵-۳۶ میرم

من ۳۲ میرم

30هفته

۲۸ الی ۳۲

۲۸بری بهتره که اگه کمبود وزن بود دو هفته هم غنیمته واسه افزایش دادنش

من ۳۲ میرم

من ۲۷ رفتم دکترم میخواست چک کنه وضعیتمو

برای من زده 7بهمن برم الان هم 26هفته و5روزمه

من تازه میخام برم البته ۲۶ هفته هم رفتم

۳۰ بهترین تایمشه ولی درکل از ۲۸ تا ۳۲ انجام میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری