سلام خانما معمولا دکتراتون چند هفته گفتن برید سونو رشد ؟

۶ پاسخ

هنوز نگفته بهم ولی گفت یه سونو داری تو این تایم حالا یه هفته دیگه برم ببینم برای کِی مینویسه

برا من امروز نوشت ک برم ولی هفته بعدی میرم

من ۳۰ هفته و یک روز رفتم نشون دکتر دادم گفت سه هفته بعدش باز برم، باز ۳۳ هفته و یک روز هم رفتم

30 هفته

32هفته

سنو برای من گفته ۳۰ هفته بیا ولی دکترم هنوز نگفته کی برم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری