سونو رشد چند هفته برم؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

تاریخ زایمانمون یکیه 😍

من امروز رفتم

باید بری دگ الان

من ۳۰هفته رفتم

۳۲ خوبه

دکتر من گفته بود ۳۱ یا ۳۲ هفته برو ک ۳۱ هفته و ۱ روز رفتم

من یدونه ۲۷ هفته و ۴ روز رفتم....یدونه هم ۳۴ هفته میرم

من 31هفته و سه روز نوبت زدم

من دکترم ۲۷ هفته گفت رفتم

هرموقعه دکترتون بگن

تو این هفته یاهفته بعد دکترت میگه ک بری

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان 💙 پسرم💙 مامان 💙 پسرم💙 ۵ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری