تاریخ زایمانمون یکیه 😍
من امروز رفتم
باید بری دگ الان
من ۳۰هفته رفتم
۳۲ خوبه
دکتر من گفته بود ۳۱ یا ۳۲ هفته برو ک ۳۱ هفته و ۱ روز رفتم
من یدونه ۲۷ هفته و ۴ روز رفتم....یدونه هم ۳۴ هفته میرم
من 31هفته و سه روز نوبت زدم
من دکترم ۲۷ هفته گفت رفتم
هرموقعه دکترتون بگن
تو این هفته یاهفته بعد دکترت میگه ک بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.