عزیزم من تجربمو گذاشتم تاپیک هام بخون
زایمانم هم سخت بود هم آسون ولی همش جلو چشممه هرثانیش هرلحظش
نمیدونم چطوری بگم ولی توی ذهنم مونده 🤕
بدن با بدن فرق داره بهتره نپرسی بعضیا مثل خودم زایمان خیلی سختی داشتیم الکی استرس میگیری
من که عالی بود ماما همراه گرفتم ۲ساعت بعدم زایمان کردم زود هم بلند شدم خودمو شستم من تازه تا ۳۵هفته هم آمپول شیاف میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.