از تجربه های زایمانتون بگین طبیعی

۴ پاسخ

عزیزم من تجربمو گذاشتم تاپیک هام بخون

زایمانم هم سخت بود هم آسون ولی همش جلو چشممه هرثانیش هرلحظش
نمیدونم چطوری بگم ولی توی ذهنم مونده 🤕

بدن با بدن فرق داره بهتره نپرسی بعضیا مثل خودم زایمان خیلی سختی داشتیم الکی استرس میگیری

من که عالی بود ماما همراه گرفتم ۲ساعت بعدم زایمان کردم زود هم بلند شدم خودمو شستم من تازه تا ۳۵هفته هم آمپول شیاف میزدم

سوال های مرتبط

مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی