وقتی میخوای بری زایشگاه
ابمیوه، مغز و خرما و.. ببر چون حین درد کشیدن گرسته میشی
حتی قبل رفتن اتاق زایمان به من گفت ابمیوه بخور اذیت نشی
بعد زایمان هم روزی یکبار با شامپو بچه بشور بخیه هاتو، سرم شستشو بزن و با باد خنک سشوار خشک کن
حتما خرما و چایی و کاچی همراهت باشه که بعد زایمان تموم انرژی خالی میشه
تو درد داری هیچی نمیتونی بخور بعد از این که زایمان کردی همراهی زنگ بزن از خونه برات بیارن
عزیزم اگه استراحت مطلق نیستی حتما پیاده روی و ماساژ پرینه داشته باش ، پرینه اگه نرم باشه موقع زایمان زود دهانه رحمت باز میشه اذیت نمیشی ، من استراحت مطلق بودم خیلی اذیت شدم موقع زایمان
سعی چیز مقوی بخوری من کباب خوردم چند تا ، آبمیوه حال منو بد میکرد زرد آب بالا میاوردم شیر و خرما عالی بود بعد زایمان هم چای داغ با خرما خیلی حالتو خوب میکنه شدیداً احساس تشنگی میکنی بعد زایمان
منم نبستم شکممو خوب جمع نشده 45 روزه زایمان کردم نمیدونم اگ ببندم جمع میشه یا نه
من که بچه سوم بود نتونستم درد تحمل کنم اپدارول گرفتم بنظرم من بگیر
زود شکم و باسنتونو ببندین تا زودتر جمع بشه من دیر بستم زیاد نتیجه بخش نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.