۷ پاسخ

من ۲۰۰ گرم بیشتر بود
دکتر بهم ال ارژنین داده

یه خانمی بود اینجا ۳۶هفته ۲کیلو بود ۳۷هفته۲۴۰۰ بهش ختم بارداری دادن زایمان کرد دستگاهم نرفت

منم الان ۳۶هفته ام کامل شده نی نی ۲۳۰۰وزنشه... ال ارژینین ولیدی میل میخورم
دیگه ۳۷به بعد گفت ختم بارداری

اشکالی نداره نی نی یکم کوچولوتر بدنیا میاد منم ۳۳ هفته ۱۷۷۰ بود از ۲۴ هفته تقریبا هفتگی داپلر میدم
اگه خونرسانی خوب باشه ختم نمیده حداقل تا ۳۸ نگه میدارن ریه اش کامل بشه

از همین الان شروع کن لیدی میل بخور روزی دوبار
به دکترتم بگو ببین اجازه میده ال ارژنین بخوری خیلییی تاثیر داره

نگران نباش به منم گفتن دوهفته عقبه به خدا توکل کن

من ۳۳هفته رفتم ۲۱۰۰ حداقل لیدی میل میخوردی رشدش زیادتر میشد

سوال های مرتبط