۶ پاسخ

شیریتی بخور بخواب پهلو چپ.. تا ده دیقه بعد تکوناش شروع میشه

ی چیز شیرین بخور به پهلو دراز بکش اگه حرکتی احساس نکردی بروnstبده

ی چیز شیرین بخور ۲۰دقیقه به پهلو بخواب اگه دیدی دوباره حرکت نکرد دوباره همین کارو تکرار کن ان شاءالله که تکون میخوره وقتی که بزرگتر میشه جاش که تنگ بشه همینجوره نگران نباش گلم
حتما خوابه نی نی 🥰

۲۸ اینا مهمه دکترا میگن ولی استرس نداشته باش یچیز شیرین بخور نفس عمیق بکش

عزیزم خودت میگی از صبح اون نباید بخوابه ب نظرت ؟من فردا زایمانمه از صب تکون نخورده بود الان کشو قوسشو اومد
اصلا استرس نگیرید کل بارداریت بیخیال باش ببین چطور میگزره برات

من هر وقت توهم میزنم میرم سونو یا ضربان قلب.شونصد دفعه رفتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 روزهای ابتدایی تولد