۸ پاسخ

عزیزم مگه تو غذاهاش شکر میریزی؟؟؟ بچه ها قبل اینکه مزه شیرین رو تست کنن هیچ درکی از طعم شیرین ندارن

بیسکوئیت نده فایده ای نداره

خب عزیزم اصلا نباید بهش قند بدی، بچه طعم شیرینی رو‌ بچشه دیگه چیزی نمیخوره، برای همینه که قند زیر ۲سال ممنوعه

از اول غذاهاشو‌شیرین دادی بخاطر همون باید از غذای بی طعم و بدطعم مثل پوره هویج و سبزیجات شروع میکردی

عادتش دادی خودت من پسرم چیز شیرین خیلی کم میخوره

حالا من خودم چیزای شیرین دوست دارم برای خودم نگرانم خخخخخ


ازاول حتما غذاهاشو شیرین کردی

وای دختر من برعکسه چیز شیرین بدم سریع اوق می زنه بالا میاره

پسرمنم همینطور منم میترسم

سوال های مرتبط