ای خدا شیردهی چه کار سختیه من سینم نوک نداره 🤦♀️بزور با دست نوکشو میزارم دهنه بچه یکم بمکه درمیاد
دقیقا عین من😢😢😢😢
منم اینجورم الان بهتر میگیره تلااااش کن عزیزم
من بعد ۱۱ روز امروز با کلی دعوا موهای همو کشیدیم 🥲🥲امروز یه ۵دقیقه سینمو گرفت
با دستت سینتو نازک کن کمکش کن یکم میخوره
میتونی رابط سینه بخری فک کنم اونطوری بخوره
برا منم خیلی بزرگه میذارم دهن بچه اوق میزنه ولی یه چند روزیه بهتر شده باید انقد استمرار داشته باشی تا عادت کنه و بگیره
مامانا من نوک هردو سینه م ترک برداشته وزخم شده وقتی بچه میک میزنه هم از بیرون از داخل سینه م وحشتناک درد داره چیکار کنم ،دلیلش چیه اینجوری شدم ؟؟؟
چیکار کنم خوب بشه ،زود زودم چربش میکنم فایده نداره
کوچیک میشه کم کم عزیزم الان هنوزچونه ش زورنداره
با دست یه کم شیر بمال ماساژ بده تا نازک بشه به مرور زمان کوچیک میشه الان فک بچه ضعیفه یه چند روز بگزره خودش میخوره
باانگشتت نازکش کن ۴تاانگشت بالا یکی زیر سینه خوب نازک کن
سلام عزیزم مک بزنه دخترت کمکم درس میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.