وقتی اینجوری میخابه حقم نیست بخورمش😋😋🥰🥰

تصویر
۸ پاسخ

خداحفظش کنه 🥹❤️
منم دخترمو میزارم جلوم هزار بار قربونش میرم
بچه ها خیلی قشنگن
خدارو هزار مرتبه شکر واسه نعمت قشنگشون🥹😍🍓

چرا عکس میزارین اخهههههه. دلم بچمو میخوااددد🥹🫠

حتما بخورش 😘من که دخملی خودمو خوردم

بنظرم بخورش میخاست اینجوری نخابه 🫠🤣

نصف حقته،جای منم بخور

کوچولو دستکش دستش نمیکنی ؟؟دختر من بدون دستکش دستاش یخ میزنه🥲

بخور

وای لبشو نگااااا ننه

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نیهان مامان نیلا و نیهان ۱۱ ماهگی
مامان درسا🥰🎀💞 مامان درسا🥰🎀💞 ۱۳ ماهگی