۱۵ پاسخ

اره پسرمنم اینجوری بهترمیخابه بعضی وقتا میبینم خابش نمیبره بغلش میکنم باهم مبخابیم انقدخوبه😍یاتوصورتم نگامیکنه یا اینور واونورو بعدمیخابه

اره انگاری خوشش میاد میخابه🥲😂

واییییی قلبم خداااا 🫠🫠🧿🧿🧿😍😍کی‌نوبت کن میشههههه

واخ قاوجا قیز

مشکلی داری حرف راهی میکنی؟
حرفی داری بع خودم بزن پیغوم پسقوم نفرست

دختر من کلا بغل باباش همین مدلی میخوابید😍

اره پسر منم اینطوری میزارمش ولی سرشو بالا میکنه دور و ورشو ببینه🤣🤣

وای اینا رو نذار ما دلمون آب میشه🥹🩷

آره دخترمن هنوزم اینجوری میخوابه تو بغلم تاصب دلم تنگ میشه وقتی نمیخوابه

خدایااااا موهاشووو ای جان 🥹😍

من هنوز نمیتونم میترسم اذیت شه😅

اخیییی چه نازه

من نتونستم هنوز
یه بار سعی کردم گریه اش بیشتر شد😂😂

اره عزیزم اینطوری نینی راحته
نفخش کمتر میشه انگار

فعلا ک منتظرم بزام ببینم مخابه اینطوری 😍
وییش

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی