۱۵ پاسخ

اون با یه بار اقدام باردار شد سریع

نه بابا خاله ی من ۳۹ سالگی زایید چه بچه ای .. نگران نباش دیر نیس اقدام باش و ب خدا بسپر

بخاطر سنت میره بالا دکتر خوب برو زود تر جواب بگیری

چرا انقد دکترتو عوض میکنی خب

هم سنای تو ازدواجم نکرده

من آدم میشناسم ۳۴ سالشه هنوززز مجرده خوشو خوشحال حالا منتظرن ازدواج کنه بچه بیاره بعد تو نا امیدی؟🤣🤣

دیر نشده عزیزم ولی جدی پیگیری کن.زیرنظر پزشک متخصص که اگه نیاز بود مراحل تخصصی رو زودتر شروع کنی

بچه اولته؟

نه دیگه الان اکثرا بعد۲۷ ۲۸ اقدام میکنن چرا نا امیدی دوره قاجاریه نیستیم که

چون هم 1سال و نیم گزشته هم سنت داره میره بالا گرچه هنوز وقت هست بهتره زیر نظر دکتر باشی عزیزم

ای یو ای یا ای وی اف کن

داورهای تقویتی تخمک مصرف کن

اصلا نگران نباش حتما حتما باردار میشی
خدا سهم همه رو میده

هنوز خیلی وقت داری عزیزم منم ۳۰

مث همیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری