سلام از اول تاپیکلتو خوندم
تبریک میگم چ خوب بود نوشتی تو امدیو من خطاب گشتم به نام مادر🥹
انشالله قسمت منم بشه بعد ۷سال
سوال داشتم B12رو چ زمانی مصرف کردی و برای چی داد بهت
اگه دردت خفیف نیست و کمه عادیه
و از حرکت جنین هم میتونه باشه چون دست و پا هاشو تکون میده ولی مادر حس نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.