۴ پاسخ

واس منم حس میکنم شایدعفونت داش باشم

طبیعیه معمولا
باز با دکتر مطرح کن لازم باشه شیاف میده

وای منم

اشکال نداره بچه داره جاباز میکنه

سوال های مرتبط