قاطی کن با معمولی
مثلا ۴ تا میخوره ۳ تا پپتی بریز ۱ معمولی
تا ۳ روز
بعد ۲ به ۲ بریز
راه چاره ت اینه دخترت رو ببری دکتر آلرژی و تست حساسیت ازش بگیری مشخص میشه به چیا حساسیت داره
منم فک کردم خوب شده
با ماست امتحان کردم نشون نداد کره دادن بچم طفلی داغون شد
منم پپتی میدم از دکترش پرسیدم گفت تا ۱ سالگی باید پپتیو بدم
منم اشتباه شما رو کردم گفتم شاید بهتر شده برداشتم سرلاک دادم بهش (چون شیرخشک داره توش برای حساسیت به پروتئین گاوی ممنوعه) اینقدر بالا اورد بردیم دکتر بچم خیلی اذیت شد
سرخود کاری نکن
هرشیری رو میخوای عوض کنی یا اضافه کنی باید کم کم بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.