۱۰ پاسخ

مگه با سفیده درست نمیشد؟؟؟

من همیشه این شیرینیو خریدم
این دفعه درست کنم ببینم چطور میشه
واسه شما که خیلی خوب در اومده👏👏

عالی نوش جان

من خیلییی
معلومه خیلی خوشمزه استتتت خانم هنرمند❤❤
دستورش میدی؟

طرز پختشو بگو اجی

رنگ و روش ک عالی
لطف میکنید توضیحاتی بدین

من دوس ندارم🤧😑

دستور🙃

عاشقشم به به

به به دستورشو میدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان shin مامان shin هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین👧🏻 مامان ماهلین👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی من♥ مامان توت فرنگی من♥ ۱۲ ماهگی