سلام . من احساس پریدی شدید دارم، با اینکه الان هفته ۸ هستم‌ چکارکنم

۳ پاسخ

سلام م 7هفته قلب کم ضعیف مثل پریودی میشم شیافت استفاده میکنم بنظر طبیعی جانه

والا من ۱۷ هفته ام هنوز دارمممم

شیاف استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط