۱۰ پاسخ

فرنی

اوخودااااااا من پوره میکردم میدادم

پستونک میوه خوری پوره خوری

تصویر

با پشت چنگال له کن بده بهش
تو فرنی آرد برنجشم میتونی بریزی

من اولين بار تو فرني ريختم يكم بعد هم تو پستونك ميوه

آره‌میتونی‌ من از ۵ ماهگی دادم بهش میتونی با چنگال قشنگ لهش کنی کم‌کم بهش بدی با قاشق اگر هم عصاره خوری‌میتونه دست بگیره تو عصاره خوری بدی بهش که اینجوری راحت تره

بخار پز نمیخاد همینجوری بده یا فاطی فرنی

بزار توی عصاره خوریش بده دستس

چند کیلوعع پسرت

من تو فرنیش میریزم

سوال های مرتبط