۱۷ پاسخ

خونتون چق ارامش بخشه

چقدر دلم میخواد تو مشهد زندگی کنم

بخدا با بچه حوصلم سرنمیره😭😂

باغ میریم ۱۳ بافامیل شوهرم و ۱۴ بافامیل خودم

با مامانم اینا و مادر شوهرم میریم

به احتمال ۱۰۰به ۹۰خونه ایم چون هم بارون
هم کسی رو نداریم باهاش بریم بیرون

به احتمال زیاد خونه ایم😢

من چند سال آرزومه بیام مشهد کجا بهتر از حرم آقا جان🥹

ببخشید چرا غریبی تنها اونجا چیکار میکنید

ما سواری نداریم تو بالکن شاید جوجه درست کنیم

مامیریم سردشت دزفول احتمالن

بیا ین طرف ما خیلی سرسبزو قشنگه مامان هامین

سلام کلا هیچجا نرفتم عیددیدنی هم نداشتیم خیلییییییییی هم دلم گرفته هوا هم ابری بدتره

خونت چه وایب قشنگی داره

هوا سرد جایی نمی‌ریم
شاید با ماشین یه ساعت بریم دوری بزنیم

دل و دماغی نمونده

اینجا آسفالت داره حونه میزنه بیرون ازش کلا بارندگیه 13 بدرمون کجا بود

سوال های مرتبط