۳ پاسخ

کی زدن باز

هرچی بود خیلی زیاد بود جنگنده بوده

🔸فعال شدن آتشبارهای-پ د اف ن د- ه و ا ی ی- یکپارچه در مشهد

🔹دقایقی پیش-پ دا ف ند-ه وا یی- مشهد برای مقابله با-پ رت ابه‌-های دشمن در نقاط مختلف این شهر فعال شد.

سوال های مرتبط