۶ پاسخ

من دارم سال 97خریدم عالیه

لباسشویی من پاکشوما هست راضیم

خواهرم ۲۰ سال پیش ماشبن ظرفشویی مجیک خرید تاالان .همیشه هم روشنش میکنه عالیه

بله من ماشین لباسشوییم مجیک عالیه

هرچی میگیری بگیری امامارک ایرانی نخر دونفرخریدن راضی نیستن

من لباسشویی نه ولی جاروبرقیم مجیک کره هست عالیه

سوال های مرتبط