۹ پاسخ

پسر من باشه از رو پارچه هم انگشتش میخوره

اگه به دختر منه همین جوری این دستشه بازم شصت شو میک میزنه همین قدر لجباز یه دنده 😂

پسر منم یه هفته ای هست که شست ش رو میخوره، تازه یاد گرفته😍

این یه واکنش طبیعیه بچه هست باهاش آرامش میگیره اگر از ۲سال بگذره باید ترکش بدید

این یه رشده براش خوردن دستاش اشنا شدن باهاش بچه بخاد با هر چی اشنا بشه میخوره دستاشو تند تند بشور بهش دندون گیر بده

اره ایرادش چیه بچه من همه انگشتاشو‌میخوره منم از صداش لذت میبرم😅

بزار میک بزنه خب ب این خوبی شیر داره شست بچه من دوسدارم بخوره ولی کله دستشو میخوره

خب چرا؟ بذار بخوره دستشو... ایرادش چیه؟

فکر کن بره سراغ انگشتای بعدی 🤣

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان 𝑨𝒚𝒉𝒂𝒏🐣✨🍫 مامان 𝑨𝒚𝒉𝒂𝒏🐣✨🍫 ۹ ماهگی