۱۳ پاسخ

حق داری.،باتموم وجودم حالتو میفهمم. حالا اگه حالشو داری طرز تهیه قیمه هاتو بگو. ممنون میشم

بگو بره خونه ی مادرت راحت بگو اونجا بهتره بری بلاخره خودش شرایط تو رو میدونه مادرتم خونه داره شایدم خودش خونه نباشه

قیمه خوبه ولی کتلت یه جوری نیست؟
داداشت انشالله بتونه خودش خونه بگیره هرچقدرم شوهرخواهر خوب باشه خودش معذبه حتما

قیمه و مرغ بذار...میتونی مرغ رو کباب کنی

انشالله مشکلتون هرچی زودتر حل بشه داداشت سروسامان بگیره

قیمه درس کن با مرغ کبابی
کتلت یه جوریه

میتونی منار غذاهات سالاد ماکارونی هم درست کنی

عزیز میتونی یکم غذاتو زودتربزاری داداشت بخوره بعد بره بیرون تامهمونات برن .اگه سینه مرغ داشته باشه کوبیده مرغ درست کن توتابه قشنگ سرخش کن

داداشت اگه بزرگه شب‌رو‌بره جایی که هم‌خودش راحت باشه هم تو...
یه غذای بی دردسر درست کن.یه شب بگذرع راحت بشی

خجالت چرا عروس به این خوبی ک هوای برادرشو داره ب ا پسرشون هم همینه باید یف کنن از وجودت

چرا خجالت بگو اره چند وقتی اینجا مونده قراره کار پیدا کنه و فلان
کتلت نمیدونم با قیمه زیاد جور نیس میتونی مرغ درست کن

مادر وپدرت جدا شدن خانواده بد خیلی بد خیلی

ان شاالله خدا کمکت کنه ، داداشت نمیتونه چند ساعت بره جایی ؟ خونه دوستی آشنایی ؟ بیرون تاب بخوره؟

سوال های مرتبط