فقط فقط مکمل استفاده کن
عزیزم آمپول نوروبیون و بیوتن و بپانتن هرهفته بزن تا ۶ هفته.واس من دارع تاثیر میزاره.قرص زینک و فولیکوژن هم خوبه درکنار آمپول ها
بنظر من شامپو انقدی تاثیر گذار نیست
رو من فولیکا جواب داد مدل تقویتیش عالی بود چت جی پی تی گفت بهم 🫠😂
باید بری متخصص پوست و مو
اینا خیلی جواب نیست
شامپو بیوکسین گرفتم موهام بدتر میریخت یکی از دوستامم گرفت اونم میف ریزشش شدیدتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.