۵ پاسخ

فقط فقط مکمل استفاده کن

عزیزم آمپول نوروبیون و بیوتن و بپانتن هرهفته بزن تا ۶ هفته.واس من دارع تاثیر میزاره.قرص زینک و فولیکوژن هم خوبه درکنار آمپول ها

بنظر من شامپو انقدی تاثیر گذار نیست

رو من فولیکا جواب داد مدل تقویتیش عالی بود چت جی پی تی گفت بهم 🫠😂

باید بری متخصص پوست و مو
اینا خیلی جواب نیست
شامپو بیوکسین گرفتم موهام بدتر میریخت یکی از دوستامم گرفت اونم میف ریزشش شدیدتر شده

سوال های مرتبط