سلام بچه ها کیسه آبت بترکه چ علائمی داری چجوریه

۴ پاسخ

دو سه لیتر آب گرم ازت میریزه و کنترلی روش نداری

اب خیلی گرم ازت میریزه

الان زوده ک اگه واسه خودت میپرسی

آبریزش شدید

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی