۶ پاسخ

منم همینطوریم نمی‌دونم دیگه کی میخواد دردا منظم بشه از بس پله وپیاده روی رفتم پاهام درد می‌کنه دیگه جون نداره

منم دقیقا

بله من اصلا راه رفتنم سخت شده برام واقعا اذیتم

منم همینطور بودم
دهانه رحمت چند سانت باز شده

خب برات خوبه ک اینجوری میشی عزیزم

منم همینجوری هستم

سوال های مرتبط