۶ پاسخ

تو نوزادی تمیزش نکردی؟

روغن زیتون بمال بزار یکی دوساعت بمونه نرم شه..
بعد شونه بزن قششنگ همه جاشو
این پوسته ها کنده میشه

بعد ببر حموم بشور
کف سرش میشه دسته گل


از نوزادی اینجور مونده تو رشد موهاش تاثیر داره ها حتما شونه کن بره

من یبار تو نوزادیش شونه کردم یبارم حدودا یکسالگیش

اگر قبلاً نبوده الا اینطور شده،واسه اینه ک کف سرش خوب تو حموم شسته نشده و پوسته گرفته ،ی چن بار ک خوب بشوری آروم چنگ بزنی میرن

شامپوشو عوض کن
پسرمنم اینجوری شد شامپوشو عوض کردم اوکی شد
پینو میزدم الان فیروز گرفتم

پماد کپ کاپ ماتیلدا بگیر هر روز شب بزن سرش صبح بشورش

دختر منم اینجوری بود شامپو پوسته سر الوینا زدم خوب شد

دختر منم اینجوریه

سوال های مرتبط