۳ پاسخ

اگر خوبه عکس شو بزار منم بگیرم برا دخترم

دختر منم بعد از شیر خوردن پنیری بالا میاره

عزیزم دایمکتون برای بالا آوردن هم خوبه

سوال های مرتبط