مال من پر نبود فقط قبلش آدامس خوردم همینجا شنیدم گفتن آدامس یا چیز شیرین بخوری بچه تکون میخوره
نه اتفاقا باید خالی خالی باشع
عزیزم بستگی به سونو گراف داره
والا برامن گف پر باشه
نه قبلش ی ابیموه شیرین بخور که بچه تکون بخوره
یه کم ، خیلی نه
باید نیمه پر باشه
نیمه پر
ن نیاز نیست
فقط باید یه چیزی خورده باشی و شیرینی بخوری ک بچه تکون بخوره همین
نیمه پر
نه قبلش باید حتما سرویس بری
به من گفت نیمه پر باشه
من زیاد مایعات خوردم گفت مثانه ت خیلی پرشده خالی کن دوباره بیا
در کل خیلی نباید پر باشه
دکتر به من گفت نیاز نبود مثانه ات پر باشه
سوال منم هست؟؟تاحالا نرفتم😅
نه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.