۱ پاسخ

به این سرعت بالا نمیره بعد تا سه کیلو و دیویست سیصد زایمان طبیعی راحت تره از اون بالاتر سخت تر میشه به مرور ولی خب دروغ نگم بهت روند زایمان کلا درد داره دردشم تا قبل اومدن بچست موقع باز شدن رحم وگرنه اون موقعی که بچه میاد بیرون اصلا درد نداره من اولیم طبیعی بودم .

سوال های مرتبط