سلام
برای سزارین اختیاری از کی باید نوبت گرفت بیمارستان!!!

۶ پاسخ

دکترت نامه میده بهت چون زیر میزی باید بدی

هنوز نمیزارن حرفی بزنی من خواستم درباره زایمان حرف بزنم اصلا دکترم نزاشت گفت حرفشم نزن هفتت پایینه خودم بهت میگم

سلام خانومای زنجانی کسی میدونه بیمارستان بهمن زنجان سزارین اختیاری انجام میده یانه

دخترعموی من یک روز قبلش نوبت گرفت

با دکترت باید هماهنگ بشی

بیمارستان نوبت نمیخواد که

سوال های مرتبط

مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری