خانها برای سزارین دوم کی باید بریم بیمارستان نوبت بگیرم

۲ پاسخ

به من بهداشت گفت نامه میدم ۳۸هفته اینا بری

هر وقت بری
اما اگر خصوصی میخوای بری باید از همین الانا بری دیگ
دولتی هم ۳۴ به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد