سلام خانوم ها کی باید بریم برای مرحله دوم ازمایشات ؟چند هفته

۱ پاسخ

من امروز رفتم ازمایش گلوکز و کم خونی و تیروئید

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری