۶ پاسخ

اول سنوی آخر ک انجام میدید ک بینن بچه بریچ یا سفالیک ک اگه بریچ باشه سز میشید ..و طبیعی از هفته ۳۶یا ۳۷معاینه لگنی میشید ک ببینن لگنت خوبه برا طبیعی با ن اکثرن خوبه لگنشون برا طبیعی و اگه سز باشید از قبل تاریخ زایمان میدن بهتون و اگه طبیعی باشید از هفته ۳۷ب بعد توی هر لحظه ممکنه دردتون بگیره زایمان کنید

از روی سونو اگه بچه بریچ باشه سز میشی
سفالیک طبیعی میتونی بیاری
سونو رشدت ک ببری بهت میگه دکتر
مگر اینکه بخای اختیاری سز بشی ک زیر میزی میگیره دکتر

اشنای ما هیچ مشکلی نداشت، طبیعی میخاست بیاره
منتها تا ۴۰ هفته موند، اصلا دردش نیومد
رفت بیمارستان سزارین کردن

خانم ها جنسیت چیه بنظرتون

تصویر

من جفتم پایین بود گفت ۳۶ هفته برو سونو اگه جفت بالا آمده باشه طبیعی اگه نه که سزارین

با آخرین سونو که ۳۶یا ۳۷هفته میدی اگه بچه بریچ باشه یعنی با پا باشه سزارین اجباری میشی اگه سفالیک باشه باید طبیعی بیاری

سوال های مرتبط

مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری