مامانا کمک قند من بالاست 😓؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

برای من ۱۰۵ بود گفتن بالاست با حذف شیرینی و برنج کم به ۹۰ رسوندم نگران نباش

قند نرمال بارداری اونم ناشتا باید زیر ۹۵ باشه

نه رنج نرماله

دکتر من گفت بالای صد بالاست

خانم باردار باید زیر ۹۰باشه عزیزم واسه شما ۱۰۲هست

برامن ۱۰۴ بود گفت بالاست

خوبه ناشتا یکم بالاس

بله عزیزم برای بارداری بالاست

بله عزیزم بالاست باید زیر ۹۰ باشه که برای شما ۱۰۲
نگران نباش خیلی بالا نیست اما به دکترت حتما نشون بده

آره گلم تا جایی ک میدونم باید کمتر از‌۹۰ باشه

خوبه تو رنج نرمالخ

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری