حالا تا ۴ یا ۵ ماهگی بخوابه چه اشکالی داره؟اگه اروم میشه راحت میخوابه قنداق کن عزیزم
خوبه که تا 6 ماهگی قنداقش کن بهتره راحت تر میخوابه
تا شش ماه بخابه خ خوبه مخصوصا کتف ایناش چون هی بلندش میکنی درد میگیره قنداق مث مسکنه
اینشو دگ نشنیده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.