۴ پاسخ

حالا تا ۴ یا ۵ ماهگی بخوابه چه اشکالی داره؟اگه اروم میشه راحت میخوابه قنداق کن عزیزم

خوبه که تا 6 ماهگی قنداقش کن بهتره راحت تر میخوابه

تا شش ماه بخابه خ خوبه مخصوصا کتف ایناش چون هی بلندش میکنی درد میگیره قنداق مث مسکنه

اینشو دگ نشنیده بودم

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۱۳ ماهگی