شیرخشک بعد از دوسالگی ضرر داره ؛الان نهایت یک یا دو قوطی بده بعدش پاستوریزه بریز تو شیشه شیرش بده ؛ فقط گرمش کن مثل شیرخشک گرم باشه؛ بعد یه مدت که به طعمش عادت کرد کم کم بریز تو لیوان بده ؛ اینجوری هم شیرخشک رو میزاره کنار هم شیشه رو ؛ منتها اروم اروم و بدون اذیت شدن؛
یکم میدم دیگه چیکار کنم نیس
اما٢.
احتمالا مثلا به جای ٤ تا هربار٦تا و زود تموم میشه
نزدیک دوسالی میتونی پاستوریزه یا محلیم بدی
خب به جا اپتامیل نان یا چیز دیگه بخر
چرا هنو شیرمیدی بهش
وقتی نیست بله ایرادی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.