طبیعی نی نی من روزی پنج شیش بار عطسه کنه

۷ پاسخ

اره بابا دختر من از همون بیمارستان خیلی عطسه میکنه یه دفعه 5 تا 6 تا پشت هم
مثل باباشه

اره بابا دخترای من جفتشون از اول همینجوری بودن الکی بقیه میگن اخ اخ سرماخورد استرس میدن هیچی نی

دختر منم

دکتر به من گفته بود عطسه طبیعیه حتی اگه زیاد باشه ولی اگه آبریزش بینی و سرفه هم بود کنارش نشونه سرماخوردگیه

بله

سردشه حتما

آره

سوال های مرتبط