۱۰ پاسخ

خداییششششش نکن خوب نیست قدیما دارو نبود الان که همه جا دکتر و دارو هست علمی پیش برو ،

من قطره میدم

من دو سه بار دادم به بچه م، دیگه چارم ناچار شده بود، گریپ میکسچر میدادم خوبش نکرد مجبور شدم عرق نعنا با نبات بدم

عزیز من شکر و نبات برای ما که بزرگیم سمه به بچه کوچیک میخوای بدی؟ بهش رحم کن نده این چیزا براشون سمهههه بعد اونی که گفته بده خوبه اگه مشکلی پیش بیاد دوراز جون میاد جوابگو باشه ؟؟

اره. عزیزم من دخترم ۳ ماهشه میدم بهش آب و نبات خیلی زود شکم دردش میوفته

خود نبات تمام شکره
چه منفعتی برای ما داره که برای اون طفل معصوم داشته باشه
برو قطره بخر از داروخونه یا گیرمیچر
اینا جواب نداد اینفاکول بخر

اصلا نده این چیزا خودت عرق نعنا بخور ک دلدرد نشه شکمشو ماساژ بده پنبه بزار روشکمش ک گرمش باشه

اره حتی اب شکرم میتونی بدی من جاریم مدام ب بچه اش میده خدایی هیچ مشکلی هم نداره خیلیم تپل مپله

نبات سفید

مامانم میندازه هراز گاهی توی فلاسک اب جوشش که شیر درست میکنم

سوال های مرتبط