۹ پاسخ

احتمالا خاری چیزی رفته توش سرنگ بدون سوزن برار روش بکش در میاد

من بعد زایمانم اینجوری شدم
ببین اینکه میگم محشره سریع صبحش خوب شد
زندایی و مامانبزرگم گفتن
ی حبه قند با اب دهنت خیس کن تا اب بشه یکم ارد بزن خمیر درست میشه بزار روش فردا دیگه خبری نیس ازش
ترکا بهش میگن توپورچه خمیر🤣🤣

میخچه هس

فک کنم چرکی شده

خمیر قند درست کن بزار روش چرکش باز میشه

انگار ی تیغی خاری رفته عفونت کرده

میخچه

شبیه میخچه است انگار ببر دکتر ببینه باز مطمئن شی

احتمالا خاری چیزی توش مونده

سوال های مرتبط