از نفخ و سوزش معده میخوام بمیرم یعنی یه ماهه چیکار کنم

۳ پاسخ

پنتوميد ٢٠ يا ٤٠ بخوريد

پنتوپرازول ناشتا عالیه، شبا هم فاموتیدین20بخور،

واسه سوزش معده دکترم پنتوپرازول داده نیم ساعت قبل صبحونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی
مامان هندونه🍉💙 مامان هندونه🍉💙 ۵ ماهگی
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ودوم بارداری