۱۵ پاسخ

عجب عیدی هایی می‌دین ما بالا ترین عیدی ۲۰۰دادیم و به دخترم بالاترین عیدی ۱۰۰تومن دادن 😂

من کارت هدیه گرفتم از بانک ۵۰۰ تومنی

هیچی به کسی ندادیم فقط مادرشوهرم و خواهر شوهرم به دخترم نفری ۵۰ دادن

من ب خواهرزاده ام ۵۰۰ تراول دادم
ب دختر همسایه ۱۰۰ دادم

شوهرم به ۲ تا بچه خواهرش و ۲ تا داداشش نفری ۵۰۰ ت داد ...

ب خواهرزادم یک تومن کارت ب کارت کردم براش.

من کارت ب کارت کردم

من به خواهر زاده هام نفری ۲۰۰ دادم
عیدی مامانم و مادر شوهرم و خواهر شوهرام رو ریختیم به کارتشون
از قبل یه کم نقد نگه داشتم برای روز مبادا

کارت به کارت می‌کنیم یا کادو‌ میخریم

هنوز عابر بانک پول نمیده؟؟

ما ۵۰ دادیم

من به دوتا خواهر زاده نفری ۵۰۰دادم

به بچه های خواهرشوهرم نفری ۵۰۰ دادیم
به بچه‌های یکم دورتر نفری ۲۰۰

بستگی به سن داره به اونایی که عمسن پسر منن 200 دادیم. ولی جوان 20 ساله 2 تومن 27 ساله 5 تومن

من نفری ۵۰۰ دادم. از قبل نقد داشتم
ب مامان و مادرشوهرم ۱۵۰۰
ب خواهر شوهرم یه تومن

سوال های مرتبط