۴ پاسخ

بله میشه داد

من یه سیسی یا گاهی بیشتر اب جوشیده سرد میدم
مخصوصا که هوا داره گرم میشه😕

من میدم یه سی سی

بله دکتر از دوماه گفت هر چقدر نیازه بده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان مانیار♥ مامان مانیار♥ ۱۶ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی