خانوما کیا ب بچه سه ماه آبجوش نیات میدن

۶ پاسخ

من فقط آبجوش دادم چیز شیرینی ندادم

من از روز اول تو بیمارستان دادم

من ابجوش نبات با اویشن دادم چند بار و خیلی اروم شد

من از۲۰روزگیش دکترش گفت دادم بهش

هر چیز شیرینی برا زیر ی سال ممنوعه

من دادم چند بار

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۱۲ ماهگی
مامان rose مامان rose ۱۰ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی