فرزند پروری دورهمی نی نی

تصویر
۶ پاسخ

من دو تا سالم کشیدم چون فشار می‌آوردن رو بقیه نه اذیت نشدم

من چهارتاشم کشیدم دکترت خوب باشه دردی نداره مثل اون یکیاست یکیشم جراحی شد اونم هیچ دردی نداشت

منننن مردمممممم فشارم افتاد خاستم بمیررررم 😭😭🥲

نه بابا

من یکی کشیدم چون عفونت داشت درد داشت یکی دیگه هم اصن نفهمیدم

من یدونه جراحی کردم خیلییییییییی درد داشت🥲

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی