مامانا اندازه بینی بچتون تو انومالی چند بوده؟!

۱۵ پاسخ

۵ودومیل

از من چرا ننوشته 😐

NFT ینی چی؟

5/3میا

۶ میل زده مال من

برا من تو سونو آنومالی NB نزده چرا ممکنه اسم دیگه ای داشته باشه؟

برای من چرا ننوشته

۵ و دو میل

5/2 زده
چن باید باشه؟

۴.۱

کجای سونو زده ؟

6میل زده

کجای سونو زده؟

نمیدونم مگ زده تو سنو

از من ۵ میل

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری