۵ودومیل
از من چرا ننوشته 😐
NFT ینی چی؟
5/3میا
۶ میل زده مال من
برا من تو سونو آنومالی NB نزده چرا ممکنه اسم دیگه ای داشته باشه؟
برای من چرا ننوشته
۵ و دو میل
5/2 زده
چن باید باشه؟
۴.۱
کجای سونو زده ؟
6میل زده
کجای سونو زده؟
نمیدونم مگ زده تو سنو
از من ۵ میل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.