۱۰ پاسخ

سلام پیدا میشه به سختی و با کلی آشنا ،داروخانه

من دیابت بارداری دارم انسولین میزنم
از هلال احمر تهیه کردم

سلام من استفاده میکنم بله پیدامیشه

شماره ۱۹۰ هست ساعت اداری زنگ بزنی داروخونه ای که داروی مدنظرتو داشته باشه میگه ، البته خودم امتحان نکردم ،

نوورپید پیدا میشه ولی لانتوس اصلا نیست

اکثر باردارا انسولینمون ایرانیه و پیدا میشه یکسری معدود انسولین هستن که کمتر پیدا میشن ماله من که انسولین بازالین میزنم فعلا هر داروخونه ای رفتم داشت

بستگی به نوع انسولین داره مثلا لومیر خیلی سخت پیدا میشه ولی نورپید راحت پیدا میشه.

سلام دکتر به من لومیر و نوروپید داد گرفتم گذاشتم تو در یخچال، الان با رژیم دارم کنترل میکنم اگر پیدا نکردین داروخونه ها بدم بهتون

من از قبل چندتا دونه آزاد خریده بودم برای این وقتا که پیدا نمیشه به نظرم هلال احمر بری بهت میدن برو مرکز بهداشتتون سوال کن اونا شاید بتونن کمکت کنن

اره من بعد کلی گشتن پیدا کردم از داروخونه
کدوم مدلشو داده بهت ؟

سوال های مرتبط

مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی