من کیدیلو
اره خیلی عالیه علاوه بر غذا
میشونم توش تو کارای خونه راحتم
چون میبینتم و میتونم کارا مو کنم
من روروئکش تبدیل به صندلی غذا میشه
کیدیلو دوکاره
تاب برقی کیدیلو گرفتم صندلی غذا هم میشه
من نگرفته بودم
یکبار رفتیم رستوران ،از این مدل های رستورانی داشتن،خوشش اومد
گشتیم یکی از اونا براش گرفتیم ،هزینهش خیلی کم بود
همسرم گفت اگر دیدیم خوشش اومد ،براش خوبشو میگیرم
این بچه هم اصلا نرفت داخلش 😂😂😂
الان بعد از ۱۰ماه ،هنوزم که هنوزه،نمیره داخلش بشینه
زویی فک کنم
من پرتابل ماستلا خریدم خیلی خوبه
روروئک😅😅
هر چی میگیری پرتابل بگیر
کیدیلو سه کاره
منواسه پیرمقبلا ایکیا گرفتم
ولی الان میخوامجویی بگیرممدل چست نات
کیدیلو
کیدیلو
سوپر بی بی
نگرفتم من
پرتابل زویی اما هنوز استفاده نکردم ازش
چیکو
پرتابل ماستلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.