۳ پاسخ

من خیلی راضیم هنوزم دخترم میشینه

عالیه من راضیم بنظرم واقعا لازمه
من چون خودمونم‌رو میزنهارخوری غذا میخوریم بنظرم مناسب بود

من هم سوالم هست

سوال های مرتبط